Forum

Witch Club -> Forum -> Witchies Club   << Inapoi | Inainte >>
roiworld
Moderatori: Mey, Grampa, Sango-chan, Ashley-chan, Himeko, Lidié, mily, Nanami, Michiru, Haru
Autor Post
junkster x
Jo iul 29 2010, 02:52
blood blood blood

Dragonul Aerului

Membrul nr. #874
Posturi: 2703
Puncte: 2055
Monede: 440
Miros: Portocale
de mult imi propusesem sa fac topicul asta. e ceva gen stardoll, doar ca se bazeaza mai mult pe joculete de dressup.
ma rog, nu cred ca are rost sa mai dau detalii
siteul : (clic aici)
contul meu : xgreenish

Never a failure, always a lesson !

Life`s color zone #1  - Premiul I Avatarul saptamanii #15 - Premiul I Wallpaperul saptamanii #8 - Premiul I Avatarul saptamanii #23 - Premiul I [poll][poll] Future O. / E. - Premiul I Shuffle it up !  - Premiul I Let's Make a PARTY - Premiul I Semnatura saptamanii #19 - Premiul II Ironieeeee. - Premiul II Afisul ,,Scrie mai frumos'' - Premiul II walpaperul saptamanii #13  - Premiul III
Inapoi sus
Email
Lara
Jo iul 29 2010, 08:21

Dragonul Aerului

Membrul nr. #1668
Posturi: 2990
Puncte: 2116
Monede: 1177
Miros: Lapte si miere
Mi-am facut si eu cont acum cateva zile dar n-am facut mai nimic pana acum. Am jucat jocurile de dress-up/make-ul si acum o sa ma mai ocup de profil. Eu sunt 'graaaace' <.<'

I guess you better go and get your armor!

DEs. ME ~ Crisa  - Premiul I Oua de Paste - Premiul I funny kid moment. - Premiul I ► The best ElouaiDoll #7 ◄ - Premiul I Abstract Photo - Premiul I  > The best ElouaiDoll #15 < - Premiul I  > The best ElouaiDoll #17 < - Premiul I Pokemon trainer dress up #1 - Premiul I Hey, Baby Witch - Premiul II My Witch Notebook - Premiul II Fara titlu. doar inscrie-te  - Premiul II Cea mai frumoasa felicitare #2 - Premiul III Cea mai frumoasa felicitare #2 - Premiul III Userbarul saptamanii #7 - Premiul III
Inapoi sus
Lidié
Jo iul 29 2010, 08:58
Shiawase.

Admin jocuri
Moderator
Xin Jing

Membrul nr. #525
Posturi: 3771
Puncte: 2836
Monede: 2079
Miros: Ploaie
Si eu mi-am facut,ca ma plictiseam
Nickname-ul meu este shiawase.
La inregistrare am scris acolo ca stiu de site de la xgreenish ,sper ca ai primit ceva ^_^

しあわせ

Excursii de vis - Premiul I [poll][poll] Miss W.I.T.C.H. (luna februarie) - Pr Peisaj de vara - Premiul I Wallpaperul saptamanii #5 - Premiul I Semnatura saptamanii #21 - Premiul I  Winter Sigs ^___^ - Premiul I The Best Editor #1 - Premiul I Semnatura saptamanii #24 - Premiul I Semnatura saptamanii #27 - Premiul I Semnatura saptamanii #27 - Premiul I POTM#7 - Premiul I Wallpaperul saptamanii #40 - Premiul I Concurs de fotografie - Premiul II [poll][poll] Flori de primavara - Premiul II Inca o poveste - Premiul II Inca o poveste - Premiul II Avatarul saptamanii #13 - Premiul II Concurs de Eseuri: Personajul Favorit - Premiul II *Tag Style* - Premiul II Afisul ,,Scrie mai frumos'' - Premiul II POTM  - Premiul II POTM #2 - Premiul II POTM #2 - Premiul II Creativity #11 - Premiul II Semantura saptamanii #25 - Premiul II Semnatura saptamanii #29 - Premiul II Wallpaperul saptamanii #28 - Premiul II [poll][poll] Cel mai frumos brad de craciun - Prem tinute de petrecere - Premiul III Semnatura saptamanii #13 [prelungit] - Premiul III Semnatura saptamanii #22 - Premiul III My dreams and hopes in a balloon~Contest - Premiul Creaza o semnatura. :] - Premiul III Colorize #19 - Premiul III
Cele mai bune articoleCele mai bune articole
Inapoi sus
Hannah_Miley98
Jo iul 29 2010, 09:48

Vrajitor

Membrul nr. #3775
Posturi: 676
Puncte: 438
Monede: 1540
Si eu mi-am facut. E interesant. Contul meu e turqoises.

α ℓιттℓє тяιρ #3 - Premiul I  > The best ElouaiDoll #15 < - Premiul I
Inapoi sus
Email
junkster x
Jo iul 29 2010, 10:38
blood blood blood

Dragonul Aerului

Membrul nr. #874
Lidia, mersiiiiiii , primesc 50 bani, puncte, coins whatever si imi pot cumpara haine

mersi si lui hannah miley si lui .. akemy555 ?!

[ Editat Jo iul 29 2010, 10:43 ]

Life`s color zone #1  - Premiul I Avatarul saptamanii #15 - Premiul I Wallpaperul saptamanii #8 - Premiul I Avatarul saptamanii #23 - Premiul I [poll][poll] Future O. / E. - Premiul I Shuffle it up !  - Premiul I Let's Make a PARTY - Premiul I Semnatura saptamanii #19 - Premiul II Ironieeeee. - Premiul II Afisul ,,Scrie mai frumos'' - Premiul II walpaperul saptamanii #13  - Premiul III
Inapoi sus
Email
Hannah_Miley98
Du aug 01 2010, 08:39

Vrajitor

Membrul nr. #3775
Posturi: 676
Puncte: 438
Monede: 1540
Asa, deci am descoperit ca Roiworld e genial. Mult mai genial decat Stardoll.
Imi place ca nu trebuie sa fi superstar pentru a putea face diferite chestii [ cu toate ca tokens-ii ma dispera la culmee ].
A, si jocurile sunt mult mai tari decat cele de pe Stardoll. Sunt mai complexe si hainele din jocuri sunt freakin` awesome. <3
Hainele. Pai, sunt interesante, doar ca trebuie sa cauti pana gasesti ceva calumea.
In concluzie, iubesc Roiworld-ul.

α ℓιттℓє тяιρ #3 - Premiul I  > The best ElouaiDoll #15 < - Premiul I
Inapoi sus
Email
junkster x
Du aug 01 2010, 09:26
blood blood blood

Dragonul Aerului

Membrul nr. #874
(clic aici)
aici puteti sa faceti misiuni sa avansati in level. si sa lasati de fiecare data comentarii la jocuri, ca primiti 2 puncte ( pt haine ) si 1 experienta

ps: am gasit la reducere un cardigan albastru pe care il vroiam de multa vreme, dar era 400 si ceva de puncte, si acum e 124
si mi-am luat teapa pe o chestie pe care am luat-o cu 700 si acum e 200

[ Editat Du aug 01 2010, 09:41 ]

Inapoi sus
Email
Crissy99
Ma aug 10 2010, 11:09

Ucenic vrajitor

Membrul nr. #4355
Posturi: 75
Puncte: 90
Monede: 350
da,e super,si eu m-am logat,al meu e crisshy99

Inapoi sus

Mergi la:     Inapoi sus